Trasa závodu horských kol KUJEBIKE 2011 - velký okruh

Start závodu na parkovišti před Hospůdkou na Vinicích, dále po místní komunikaci nahoru mezi domy a zahrádkami na vrchol stoupání. Pak sjezd rovně po louce podél zahrádek přes místní komunikaci na Vlaštovce a dolů stezkou přes lávku na začátek chodníčku, přejet most a za mostem vlevo, vyjetá cesta po louce, směr Postulánek. Tam zase vlevo přes lávku a po pěšince na konec chodníčku a opět přes lávku, na cestě rovně dále po pěšině stále rovně až pod stoupání k hospodě, tam vlevo. V polovině stoupání rovně, pod vrcholem pokračujeme stéle rovně a úplně nahoře vpravo po po pěšince (mírně se stáčí doleva). Po asi 300m ostře vpravo, dolů, pak ostře dolů technická pasáž, pozor dole zabočit vlevo! Dole cestičkou do kopečka, prudce vlevo a hned vpravo prudce do kopce. Na vrchu mírně vlevo a napojíme se na cestičku  podél pomníku směrem k cíli.

Délka okruhu je 4,68 km.  Převýšení je slabých 70m.

Zde je mapka.

Nebezpečná místa: sjezd na Vlaštovku a přejezd komunikace (dohled zabezpečí pořadatel), technický sjezdík v lesíku